Min stue

Hei alle blogglesere!

I den siste tiden har jeg ikke skrevet noe innlegg, jeg har vært veldig dårlig den siste tiden. Derfor ble det litt bloggtørke. Men jeg lover å skrive mange gode innlegg om interiør.

Jeg har enda ikke skrevet noe innlegg om stuen min. Stuen er vel det eneste rommet vi ikke har pusset opp. Bortsett fra en vegg med ny tapet. Denne plassen er der jeg tilbringer mest tid, mye fordi vi har iMacen i stuen. Den passer heldigvis godt inn i interiøret, så den tar ikke vekk noe oppmerksomhet.

Sofaen vi har i stuen ble kjøpt i 2007, og er ett røverkjøp. Den har holdt seg utrolig bra! Putene skifter jeg ofte ut, og mitt tips er å lage en kant i midten (altså tuppene på siden opp). Da ser det ikke så stivt ut. Teppet legger jeg også litt tilfeldig i sofaen, slik at det får et mer hjemmekoselig inntykk.
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar