Min hage

Hagen er en plass jeg bruker deler av min fritid på, spesielt om våren og sommeren. I mars koster jeg vekk alt løvet fra hagen, rydder diverse og klipper på rosetrær. Når april starter kalker jeg gresset, før det er meldt noen dager med regn. Slik at jeg blir kvitt mosen og får et finere gress. Nå i mai klipper vi gresset for første gang, planter i hagen og kjøper inn det vi trenger. I slutten av mai tar jeg en ny runde og handler sommerblomster og kjøper gjødsel. Så gjødsler jeg ca. 2 ganger om sommeren. Da bruker jeg helst hønsegjødsel. På rosetrær og busker. Rosetrærene mine sto helt til desember ifjor! Når sommeren nærmer seg skal jeg ta noen nye bilder.. På siste bilde ser du hvor koselig terrassen er om sommeren. Her griller og soler vi oss om sommeren, herlig og lun plass!


 "In my garden there is a large place for sentiment.  My garden of flowers is also my garden of thoughts and dreams.  The thoughts grow as freely as the flowers, and the dreams are as beautiful." ~Abram L. Urban





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar