Tur til Ikea

I helgen var jeg på Ikea med min kjære søster. Hun trengte sprinkelseng og kommode, da hun venter barn om 3 uker. Hun er sprek som går på shopping med meg høygravid!

Jeg trengte nye nattbord til soverommet nede, slik at jeg kan flytte de gamle nattbordene til gjesterommet oppe. Jeg skulle også kjøpe nytt trekk til en stol og en puff. Stolen og puffet kjøpte jeg på en salgsgruppe på Facebook. Betalte ca. 600 kr. Originalprisen var vel 3-4 tusen kroner for begge deler, så jeg gjorde et kupp. Fargen var derimot litt for mørk grå til å passe inn hos oss, derfor kjøpte jeg nytt hvit trekk istedet for. Ble veldig bra! Jeg handlet også inn nytt teppe til soverommet oppe, kakefat og noe oppbevaringsbokser til bodene våre. 

Her er mine innkjøp:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar