Utvidelse av bedd

Idag har jeg vært i hagen og blant annet utvidet ett bedd, og er veldig stolt av meg selv. Grunnen til dette er de store steinene jeg har bæret, sterke meg! Samboeren min ler av meg når jeg fortalte han at jeg hadde løftet mange steiner i dag, han bærer flere tonn til dagen (nei ikke en spøk..) så jeg forstår han synes dette er morsomt...Vi skal legge til en rad til med stein, da blir det litt høyere og penere. I beddet har jeg mange forskjellige blomster og planter, de fleste helårs. Noe kan brukes i mat.

Kjøpte også noen nye sommerblomster i dag.. herlig!

PS: legg merke til det søte fuglehuset. Var det ikke lekkert?

                                                                                   
                                                                            Før:


                            
                                                                    Resultatet:








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar