Badene i huset vårt

Da vi flyttet inn i huset var badet i 1. etasje av gammel årgang (for å si det mildt). Derfor bestemte vi oss for å pusse opp badet ganske raskt etter at vi flyttet inn. Begge var enige om fargene på flisene og hvilket type badekar vi skulle ha. Men jeg og samboeren var litt uenig om vi skulle ha hvit eller valnøtt baderomsinnredning. Jeg er glad at jeg lot mannen min få bestemme fargen, fordi jeg hadde nok angret på om vi valgte hvit. Mørkere baderomsinnredning blir ikke så fort skittent og holder seg bedre. Badet oppe har vi ikke gjort så mye med, da det var allerede pusset opp. Det er et lite bad på 4-5 kvm. Tips: trykk på bildene så får du en bedre utgave!






1 kommentar:

  1. Hei Camilla
    Vi skal pusse opp badet vårt og har valgt de samme fargene som dere har på badet deres. Vi har også sett på valnøttfarge og mener det passer best også hos oss.
    Hvor har dere kjøpt de møblene deres?

    Hilsen Anita

    SvarSlett