Fridager

Hei alle sammen!

I dag ble det sen frokost på meg, jeg har nemlig fri noen dager nå. Første gang siden august/september i fjor. Derfor skal det bli deilig å ha noen dager fri. Jeg skal også kose meg med noen interiørblader. Senere i dag skal jeg kjøre ei venninne som har brukket foten til legen, så skal vi ut å spise lunsj, så hjem å henge opp klær og lage middag til mannen min og så skal jeg i bystyre i kveld. Igår gjorde jeg ferdig noen forslag jeg har om sykkel i byen. Det er viktig at vi legger til rette for et bedre tilbud for syklister.

Igår kveld var jeg på en times spinning. Jeg elsker å sykle nemlig! Og tok meg også en liten 20 minutters sykkeltur i går ettermiddag for å hente bilen min på lakkering. Noen krasja i bilen for litt over en uke siden...Da jeg var på spinning i går, gikk jeg innom Spareland som har lokale i samme bygg. De har utrolig mye fint og til en god pris. Handlet derfor litt småting, som dere ser på bildet nedenfor. Man blir aldri lei av interiør.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar