Oppussing av soverom

  I forrige uke bestemte jeg meg endelig for å pusse opp soverommet vårt. Vi flyttet inn i huset i 2008, og malte det da i en hvit farge fordi det var enklest og mest praktisk. Men soverommet hadde mye lys om dagen, som gjorde at rommet var litt ukoselig. Derfor funderte jeg i ganske lang tid om jeg skulle male soverommet eller ikke. Men heldigvis i forrige uke ble det hele avgjort. Jeg gikk opp på Fargerike på Raglamyr i Haugesund å kjøpte maling. Fargen heter Nepal og er fra Jotun. Lekker og lun farge. Nedenfor ser du resultatet:


 

 

 På bildet nedenfor ser du slik soverommet så ut rett etter at vi flyttet inn. En stor forandring etter min mening:

                                                                   
Hva synes du? hadde du tørt å malt soverommet i en helt annen farge?

1 kommentar:

  1. Før kjøp av møbler for en ny leilighet spurte jeg venner til å samle ulike meninger. Noen fortalte meg om Front butikken, som tilbyr produkter på nett. Det viste seg at de har veldig fine møbler til rimelige priser. I begynnelsen kjøpte jeg en salongbord der for å sjekke ytelsen og kvalitet. Bordet er godt laget og ser fantastisk ut. Jeg vil sikkert kjøpe noe annet fra dem, fordi jeg ikke har sett ennå så pent laget møbler til en så gunstig pris.

    SvarSlett