Min favorittbutikk

Min favorittbutikk er Stjernedryss på Oasen storsenter, en butikk som åpnet i 2008. Butikken er forholdsvis liten, men den har utrolig mye lekkert og godt utvalg! Jeg kjenner ingen av dem som jobber der, men jeg regner med at de kjenner igjen ansiktet mitt når jeg er innom.. Grunnen er at jeg er så ofte innom :-) Til jul var jeg så heldig og fikk nesten hele Green Gate serien av familien. Det var i denne butikken jeg fikk serien fra. De har utrolig godt utvalg i den serien. Nedenfor ser dere noen lekre bilder av butikken: 






Bildene er lånt fra bloggen til butikken: Stjernedryss blogg
Andre butikker jeg anbefaler å besøke på Haugalandet og omegn er: Idehuset (Haugesund sentrum), Blomkarse (Haugesund sentrum) og Fem Høns (Stord).

Ha en fortreffelig dag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar