En flott uke

Det har vært en flott uke med mye spennende opplevelser. Blant annet deltok jeg på paneldebatt om doping. Fikk derfor en lekker gave med meg hjem, passer fint for meg som liker sjokolade. Har også vært i tantebarnet mitt sin 3 års dag. Laget derfor et søtt kort til han, synes det er mye mer personlig å lage noe selv. Bakte også noen cupcakes til bursdagen hans. 

Har også vært på hudpleie denne uken, og kjøpte meg nye produkter til ansiktet. Det er sjeldent jeg gjør noe sånn. Men det ble en bursdagsgave fra meg selv. Det er mye spennende som skjer fremover, blant annet begynner jeg i ny jobb, vi har kjøpt oss tomt og skal bygge hus og jeg skal begynne å planlegge bryllupet til neste år. Mye som skjer altså. Egentlig veldig kjekkt, fordi jeg har hatt en kjedelig sommer. Har hatt mye problemer med helsen hele sommeren. Så gleder meg til at å ha noe å se frem til. Jeg skal love å skrive mye om husbygging og den nye jobben fremover!

 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar