Hjemmekos

Idag har jeg hatt en effektiv dag på jobb. Vi har fått pakket opp masse varer i dag, men jeg var litt uheldig å fikk ett bord over hånden min. Det endte med en hoven/forslått hånd. Ikveld har jeg vært på åpning en av de nye lokalene til Haugesund aerobic og treningssenter. Politikerne i Haugesund ble invitert, og jeg stilte selvsagt opp. Det er flott private bedrifter tørr å satse stort. Vi fikk en utfordring av treningssenteret og det var å dra en bil. Jeg tenkte det skulle bli litt av en utfordringen med en hoven hånd, men vi var en god gjeng så det fikk fint.
Senere i kveld skal jeg legge ut oppskriften til sjokoladekaken jeg pleier å lage. Den er melkefri og inneholder to lag med topping. Imorgen har jeg lovet samboeren å lage en ny.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar