Mine favoritter

Dette er mine favoritter fra Feel akuratt nå. Sjekk den flotte Kengsington klokken, tror jeg skal ha den i stuen her hjemme. Cupcakejernet må jeg også ha nå, da jeg baker mye cupcakes til dåp, bursdager o.s.v. Det andre får jeg kjøpe inn når huset er ferdig bygget.. huff kan nesten ikke vente.. Jeg er ikke av den typen som har god tålmodighet. Ha en riktig fin dag!

Lysekrone 999,-
Pute 199,-

                                                                 
                                                                     
                                                                        Klokke 799,-
                                                                 Stol 4999,- puff 1999,-
                                                                     Benk 2499,-



Cupcakejern 399,-

Celina takkrone 1499,-

Innlegget er ikke sponset. De varene det ikke er pris på, kan jeg hente inn etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar