Inspirasjon kjøkken

Det viktigste rommet i et hus (etter min mening) er kjøkkenet. Nå som vi skal bygge hus, er jeg begynt å kikke på forskjellige kjøkken. Det kjøkkenet vi har nå er en klassisk modell fra Sigdal. Denne modellen er jeg veldig fornøyd med.

Vi skal ha åpen kjøkkenløsning, og jeg vil ha en kjøkkenøy med barstoler. Det tror jeg hadde passet godt til huset vi skal bygge. Gode store skap og gjerne to steikeovner. Det har jeg savnet mange ganger, spesielt når jeg skal lage flere retter. Et hvitt kjøkken med valnøtt/mørk benkeplate er noe jeg ser for meg, nesten likt det vi har nå. Jeg har vel en klassisk smak med hint av country chic, liker det lille ekstra. Jeg kunne aldri valgt ett rødt kjøkken eller et sort. Selv om det er stilig når man gjennomfører stilen.
















                                                       Hvilken kjøkkentype er du?

4 kommentarer:

  1. Jeg likte alle du har lagt ut her, ønsker meg akkurat samme stilen når vi skal ha nytt kjøkken! Takk for masse inspirasjon! :)

    SvarSlett
  2. Så koselig å høre :) Ha en riktig fin dag :)

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg leter etter sånne stoler som er på bilde nr. 5 (de med brune nagler) vet du hvor dette bildet kommer fra?

    SvarSlett
  4. Hei. Fin blogg. Jgg lurte på hvor du har funnet bilde nr 7?
    Mvh Elise

    SvarSlett