Walk in closet

Idag har vi begynt å pakke opp varene i butikken, og vi skal fortsette imorgen. Skal få tatt noen bilder av varene vi skal selge. Mye lekkert! 

Idag legger jeg ut bilder av walk in closet (klesrommet) mitt som samboeren har innredet til meg. Det er ikke noe dyrt å lage et klesrom. Vi kjøpte inn en stang og fester på en byggevare butikk og festet det på veggen. Kjøpte også inn en kommode og to hyller. For å utnytte plassen bruker jeg også kurver til å oppbevare klær i. Sommerklær, vintergensere og koseklær legger jeg her.

Noen gode tips: ikke fest festene direkte i gipsplatene, da de tåler lite vekt. Rydd ofte slik at du ikke oppbevarer klær du ikke bruker. Gi de vekk eller selg de på internett.

Ha en super dag !




                                   Mine favorittpumps som jeg fikk av samboeren ifjor til bursdagen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar