Stuen

Idag har jeg malt i butikken jeg skal begynne å jobbe i. I dagene fremover skal jeg male rupanelet som skal opp på veggene, sette opp innredningen til butikken, lage timeliste for de ansatte og pakke opp varer. Neste uke skal vi style butikken, lage den spennende og innbydende for kundene.

Utenom å ha malt i butikken i dag, så har jeg vært på møte i SLT-styringsgruppen. Som kanskje noen av dere vet har jeg 20% stilling som leder for oppvekststyret i Haugesund kommune, samt noen andre verv i politikken. Det er veldig spennende og lærerikt! Det er morro å kombinere to av mine største lidenskaper.

Neste uke åpner vi butikken, noe jeg gleder meg veldig til. Tror mange her i Haugesund vil like denne interiør og møbelbutikken. Første innkjøpet mitt blir Kensingtonklokken, og den skal henge over tven i stuen..huff..farlig lidenskap.








          Ha en riktig fin kveld <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar