Kveldskos med te og blader

Ikveld skal jeg kose meg med te fra Cemo som vi selger i butikken og bladene Vakre hjem og Boligdrøm. Bladkongen selger abonnement til mange magasiner. Disse to jeg nevnte er de beste etter min mening. Homes & Gardens fra England er også veldig bra, og selges hos Bladkongen. Men det er litt dyrt å abonnere synes jeg. Selges heldigvis hos Narvesen til en grei penge.

Jeg finner alltid mye inspirasjon i blader. Men dessverre er det mye reklame i noen blader. Det synes jeg er litt kjedelig. Jeg pleide å lese en del "vanlige" kvinnemagasiner før, men det ble litt mye "10 måter å slanke deg på stoff" og andre unyttige ting. Det er vel bare Kamille og Cosmopolitan fra UK og USA som er greie blader. Hva synes du? Er det mye reklame og unyttig lesestoff i blader?

Vel vel, det er herlig å hvile litt på benken med magasiner og te før det blir en ny travel uke på jobb.





                                                           Ønsker alle en riktig fin ny uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar